بهترین انواع محتوا برای سئو
نوشته شده توسط : میثم اکبری

زمانی بود که ارائه محتوای با کیفیت بزرگترین اولویت سئوکاران نبود.

نگرانی آنها در آن زمان عمدتا شامل پر کردن وب سایت ها با کلمات کلیدی و انجام انواع ترفندها بود به این امید که موتورهای جستجو متوجه وب سایت هایی شوند که روی آنها کار می کنند و رتبه های برتر را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به آنها بدهند.

تا آنجا که به سئوکاران مربوط می شود، محتوا واقعاً اهمیتی نداشت، زیرا وب سایت های بی شماری با محتوای اساساً بی فایده در آن روزها در صدر SERP قرار داشتند.

خوشبختانه، گوگل با اجرای تغییرات الگوریتم تغییر بازی در سال 2011، این مهمانی را متوقف کرد. محتوای وب که زمانی نادیده گرفته شده بود، از آن زمان به بعد جایگاه واقعی خود را به عنوان پادشاه بازی کرده است و سئوکاران اکنون مطمئن می شوند که وب سایت هایشان چیزی جز محتوای با کیفیت بالا ندارد. برای کاربران موتورهای جستجو مرتبط و مفید است.

از نظر فنی، می توانید هر محتوایی را که می خواهید در وب سایت خود منتشر کنید. با این حال، برخی از انواع محتوا شانس بیشتری برای جلب توجه و رتبه بندی توسط گوگل و همکاران دارند. در اینجا انواع محتوایی که برای سئو بهترین هستند آورده شده است.

پست های وبلاگ معتبر

در دنیایی که محتوا یک فاکتور برتر رتبه بندی است، طبیعی است که یک وب سایت وبلاگ خود را داشته باشد. شما می توانید از وبلاگ خود برای نوشتن پست های معتبر استفاده کنید که می تواند به شما در ایجاد شهرت به عنوان یک رهبر صنعت کمک کند. جدای از ارائه دیدگاه خود در مورد اخبار و تحولات در صنعت خود، اگر بتوانید در مورد موضوعات دیگری نیز بنویسید که برای خوانندگان شما جذاب باشد، عالی خواهد بود.

اینفوگرافیک

بسیاری از مردم کلام نوشتاری را دوست دارند، اما افراد بیشتری خواندن اطلاعاتی را که می توانند راحت تر پردازش کنند، ترجیح می دهند. اینفوگرافیک ها این فرصت را برای آنها فراهم می کند، زیرا آنها عکس های فوری گرافیکی از اطلاعاتی هستند که بیان آنها در قالب مقاله به چند هزار کلمه نیاز دارد. خوانندگان همچنین بیشتر احتمال دارد اینفوگرافیک ها را به اشتراک بگذارند، و این به آن فرصتی می دهد تا ویروسی شود و منبع واقعی بک لینک باشد.

از این ابزارهای رایگان برای ایجاد اینفوگرافیک هایی که مردم مایل به اشتراک گذاری آن هستند استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: استخدام شرکت خدمات سئو سایت

ویدئو

امروزه ویدئوها بیشترین مصرف رسانه ها و ترافیک وب را تشکیل می دهند و دلیل خوبی هم دارد: از هر مقاله یا اینفوگرافیک جذاب تر هستند. اگر پیش‌بینی کارشناسان مبنی بر اینکه تا سال 2020 80 درصد از کل ترافیک وب را تشکیل می‌دهد، محتوای ویدیویی در آینده نیز غالب خواهد شد.

محتوای پرطرفدار

مطمئناً موضوعات پرطرفدار دوام چندانی ندارند، اما محبوبیت آنها اغلب به اندازه کافی برای جذب ترافیک به سایت شما در مدت زمان کوتاهی است. می‌توانید از محتوای پرطرفدار برای کمک به راه‌اندازی محصولات جدید یا تبلیغ محصولات موجود استفاده کنید.

اگر زمان بندی مناسبی برای محتوای خود داشته باشید، می توانید از اخبار داغ و موضوعات داغ برای جذب کاربران بیشتر و لینک های با کیفیت استفاده کنید. این فرآیند به "جنگ خبری خبری" معروف است.

جک خبری تاکتیکی است که با یافتن داستان بزرگی که همه درباره آن صحبت می‌کنند و ارائه تحلیل یا زاویه‌ای که به برند شما مرتبط است، وارد سرفصل‌های مهم روز شوید.

مزایای زیادی برای ایجاد محتوای اخبار جک وجود دارد:

شما می توانید نام و محتوای خود را در بین مخاطبان بیشتری نسبت به حالت عادی قرار دهید

شما باید تخصص و رهبری فکری را نشان دهید

می‌توانید وب‌سایت و/یا نام تجاری خود را به‌عنوان مکانی برای به‌روزرسانی‌های صنعت خبرساز به نمایش بگذارید

Newsjacking یک ابزار مفید در جعبه ابزار لینک بیلدینگ برای هر سئو سایت است.

راهنماهای چگونه

مردم همیشه به دنبال دستورالعمل هایی در مورد نحوه انجام کارها هستند و به همین دلیل است که محتوای چگونه همیشه محبوب خواهد بود. می توانید نکاتی را در قالب مقاله، ویدئو یا اینفوگرافیک به مخاطبان خود ارائه دهید.

یکی از بهترین مکان‌ها برای شروع در هنگام جستجوی ایده‌های چگونه، تیم‌های پشتیبانی و فروش شما هستند. بلیت‌های مرکز راهنمایی، ایمیل‌های ورودی و تماس‌های مشتریان را بررسی کنید تا متداول‌ترین سؤالات را برای ایده‌های محتوا بررسی کنید.

اگر کسی برای پرسیدن سوال شما وقت بگذارد، به احتمال زیاد قبلاً آنلاین جستجو کرده است. بنابراین این می تواند ارزش سئو زیادی را اضافه کند.

لیست ها

همه لیست ها را دوست دارند، خواه به شکل مقاله مجله باشند یا یک پست وبلاگ. بنا به دلایلی، زمانی که عنوان مقاله یا پست با یک عدد شروع می‌شود، فهرست محبوب‌تر می‌شود.

برای فهرستی که برای مردم جذاب باشد، باید مطمئن شوید که تحقیقات خود را به خوبی انجام می دهید. هوشمندی در مورد آن نیز لمس خوبی خواهد بود. تا حد امکان آن را با جزئیات بنویسید، و اگر می توانید طولانی تر کنید، فقط این کار را انجام دهید.

 





:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: